کالای دیجیتال

خرید اسکوتر هوشمند

خرید اسکوتر هوشمند:

اسکوتر هوشمند یک وسیله حمل و نقل شخصی و سرگرمی است که دارای دو چرخ، ژیرسکوپ و موتور می باشد. اسکوتر هوشمند وسیله ای تفریحی است و مجهز به موتور هوشمندی است که فرمان شخص کاربر را اجرا میکند.
امروزه افراد علاقه مند به محیط زیست از اسکوتر هوشمند به عنوان یک وسیله حل و نقل بدون ضرر به محیط زیست از آن استفاده میکنند.
همچنین امروزه به دلیل شلوغی و ترفیک در سطح شهرها اسکوتر هوشمند می تواند گزینه ی مناسبی برای رفت و آمد در مسافت های نه چندان طولانی باشد.

 

تاریخچه ی اسکوتر هوشمند:

این دستگاه از ابتدای سال ۲۰۱۳ اختراع شده است ولی به دلیل اختلاف در مورد حق ثبت اختراع آن، تولید آن از سال ۲۰۱۴ به صورت انبوه در چین آغاز شد.

 

نحوه ی استفاده از اسکوتر هوشمند:

استفاده از این دستگاه نیازی به گذراندن مراحل آموزشی نداشته و چندان سخت نیست. و در ابتدا برای حفظ تعادل می توان از فردی کمک گرفت و یا در کنار دیوار تمرین کرد.
برای سوار شدن یکی از پاها را روی اسکوتر می گذاریم و پس از روشن شدن چراغ دستگاه که نشان دهنده تایید حرکت است پای دیگر را قرار می دهیم. با فشار دادن پا به سمت عقب میتوان عمل ترمز را انجام داد.

توصیه می شود تا افراد بالای ۱۳ سال از اسکوتر هوشمند استفاده کنند. با توجه به اینکه برای حفظ تعادل اسکوتر هوشمند نیاز به مهارت است و سرعت اسکوترهای هوشمند در حدود ۱۶ کیلومتر در ساعت است، در نتیجه افراد کمتر از ۱۳ سال توانایی راندن و حفظ سرعت و کنترل خود را ندارند.

 

نکاتی که باید حین خرید اسکوتر هوشمند به آنها توجه کنیم:

1. سایز مناسب:

اولین گام به عنوان راهنمای خرید اسکوتر هوشمند انتخاب سایز مناسب هاوربرد است. هاوربردها در سایزهای مختلفی ۴.۵، ۶.۵، ۸ و ۱۰ اینچی در بازار موجود می‌باشد.

2. باتری:

باتری‌ یکی از مهم ترین اجزای اسکوترهای هوشمند می‌باشد. باتری اسکوترهای اورجینال لیتیومی می‌باشند و می‌توانید با استفاده از آن‌ها ۲۵ کیلومتر مسافت را طی کنید.

3. برد مناسب:

اسکوترهای هوشمند دو یا سه بردی هستند. اما اسکوتر های سه بردی مناسب تر هستند.

4. اندازه ی چرخ:

اندازه چرخ استاندارد اسکوتر برقی ۵/۶ اینچ است که برای افراد تازه کار بسیار مناسب است. برای رانندگی بر روی سطوح ناهموار نظیر تپه یا چمن باید اسکوترهای با چرخ‌ های ۸ اینچی و ۱۰ اینچی را انتخاب کنید.

 

“شما عزیزان و همراهان گرامی می توانید از سایت پانیباکس خرید کنید و لذت ببرید.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *